Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.4 (1998.07-2005.01) 136km » D4197 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.4 (1998.07-2005.01) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4197 SEINSA AUTOFREN

D4197 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D4197
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4197
D4197
17.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D4197

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Średnica [mm]57
System hamulcowyLUCAS
nr EAN8430320018355

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4197 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód P (średnica tłoczka: 57) pasuje do: MERCEDES CLS (C257), ALFA ROMEO 164, CITROEN EVASION, JUMPY I, XSARA, ZX, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA ZETA 1.6-3.2 03.87-
numery OEM:
OPEL      543305
zamienniki:
RKS5707
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4197 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4197 SEINSA AUTOFREN:

2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-08
 5/5
Ok
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2020-05-15
 5/5
OK.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu