Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) (1989.11-1999.09) 148km » D5164 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Mazda Mpv I (lv) 3.0 I V6 (lvew) (1989.11-1999.09) 148km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora D5164 SEINSA AUTOFREN

D5164 Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora SEINSA AUTOFREN
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

D5164

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN8430320244778

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora D5164 SEINSA AUTOFREN

Zestaw montażowy amortyzatora tył pasuje do: HYUNDAI SANTA FÉ I, SANTA FÉ I/SUV 2.0-2.7 08.00-03.06
numery OEM:
HYUNDAI      5537026000
HYUNDAI      5537526000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora D5164 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw ochrony przeciwpyłowej amortyzatora D5164 SEINSA AUTOFREN:

Patryk, Bovenkarspel
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.