Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Volvo 940 (944) 2.3 (1990.09-1993.09) 160km » D8486T seinsa autofren
wybrany samochód: 
Volvo 940 (944) 2.3 (1990.09-1993.09) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona przegubu wewnątrz/zewnątrz (fi: 24/73) (dł.100) D8486T SEINSA AUTOFREN

D8486T Osłona przegubu wewnątrz/zewnątrz (fi: 24/73) (dł.100)  SEINSA AUTOFREN
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

D8486T

producent:

SEINSA AUTOFREN

Jednostkaszt.
Średnica wewnętrzna 1 [mm]24
Średnica wewnętrzna 2 [mm]73
Wysokość [mm]100
EAN8430320208381
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona przegubu wewnątrz/zewnątrz (fi: 24/73) (dł.100) D8486T SEINSA AUTOFREN

Osłona przegubu wewnątrz/zewnątrz (fi: 24/73) (dł.100) pasuje do: SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY III, LEGACY IV, OUTBACK, TRIBECA 1.6-3.6 08.97-
numery OEM:
SUBARU      28023FE000
SUBARU      28023FE001
SUBARU      28323AG000
SUBARU      28323FE000
SUBARU      28323FE001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona przegubu wewnątrz/zewnątrz (fi: 24/73) (dł.100) D8486T SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona przegubu wewnątrz/zewnątrz (fi: 24/73) (dł.100) D8486T SEINSA AUTOFREN:

Waldemar, Lubsza
2020-02-02
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
Mariusz, Józefosław
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Lubsza
2020-02-02
 5/5
Części autofren są godne polecenia

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.