Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 (1995.03-1997.09) 430km » VOD165 ava cooling systems
wybrany samochód: 
Porsche 911 (993) 3.6 Turbo Gt2 (1995.03-1997.09) 430km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji VOD165 AVA COOLING SYSTEMS

162.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

VOD165

Jednostkaszt.
Opcja wyposażeniaAccumulator
Ograniczenia producentaVisteon
MateriałAluminium
Dolot - sr. [mm]14,6
Wylot - sr. [mm]14,4
Czynnik chłodzącyR134a
EAN4045385177004
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji VOD165 AVA COOLING SYSTEMS

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50 1.6-2.5 12.03-06.13
numery OEM:
VOLVO      30661743
VOLVO      30780713
VOLVO      31332650

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji VOD165 AVA COOLING SYSTEMS w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.