Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 334-271 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-271 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 334-271 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-271
8FK 351 334-271
behr hella 8FK 351 334-271 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-271 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-271 behr hella
1,715.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 334-271

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD7C16
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:119
Rodzaj połączenia:PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):CRN
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-271 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
CITROËN      6453.ZS
CITROËN      6453.ZT
CITROËN      6453ZS
CITROËN      6453ZT
CITROËN      96.714.513.80
CITROËN      96.841.417.80
CITROËN      9671451380
CITROËN      9684141780
PEUGEOT      6453.ZS
PEUGEOT      6453.ZT
PEUGEOT      6453ZS
PEUGEOT      6453ZT
PEUGEOT      6487.56
PEUGEOT      96.714.513.80
PEUGEOT      96.841.417.80
PEUGEOT      9671451380
PEUGEOT      9684141780
zamienniki:
0900K282
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-271 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.