Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.6 TDCi (2004.07-2012.09) 109km » 8FK 351 334-841 behr hella service
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii (da_, Hcp, Dp) 1.6 Tdci (2004.07-2012.09) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 334-841 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 334-841 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 334-841
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 334-841
8FK 351 334-841
behr hella 8FK 351 334-841 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE
797.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 334-841

Ograniczenia producenta:Visteon
ID kompresora:Scroll-90
Ilość żeber:6
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:120
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 334-841 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
FORD      1 514 842
FORD      1 522 102
FORD      1 536 196
FORD      8V51-19D629-DD
FORD      8V51-19D629-DE
FORD      8V51-19D629-DF
zamienniki:
8FK 351 334-341
brak
HELLA
1800K451
brak
VAN WEZEL
813416
brak
VALEO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 334-841 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.