Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » 8FT 351 198-451 behr hella service

Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 198-451 BEHR HELLA SERVICE

8FT 351 198-451 Osuszacz, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
112.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FT 351 198-451

artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pokrywą
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Średnica [mm]:38
dla numeru OE:6Q0820411E
dla numeru OE:6Q0820411H
dla numeru OE:6Q0820411J

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 198-451 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
SEAT      6Q0 820 193 A
SEAT      6Q0820193A
SKODA      6Q0 820 193 A
SKODA      6Q0820193A
VOLKSWAGEN      6Q0 820 193 A
VOLKSWAGEN      6Q0820193A
zamienniki:
V10-06-0037
brak
VEMO
V10-06-0038
brak
VEMO

Zastosowanie Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 198-451 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.