Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën C1 II (PA_, PS_) 1.2 VTi 82 (2014.04-???) 82km » 8MO 376 726-281 behr hella service
wybrany samochód: 
Citroën C1 Ii (pa_, Ps_) 1.2 Vti 82 (2014.04-???) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Chłodnica oleju, układ kierowania 8MO 376 726-281 BEHR HELLA SERVICE

8MO 376 726-281 Chłodnica oleju, układ kierowania BEHR HELLA SERVICE
389.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8MO 376 726-281

Długość [mm]:560
Szerokość [mm]:72
Głębokość [mm]:16
Wersja:produced by BEHR

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica oleju, układ kierowania 8MO 376 726-281 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
AUDI      7L6 422 885 B
AUDI      7L6 422 885 E
AUDI      7L6422885B
AUDI      7L6422885E
AUDI      7L8 422 885 A
AUDI      7L8422885A
VOLKSWAGEN      7L6 422 885 E
VOLKSWAGEN      7L6422885E
VOLKSWAGEN      7L8 422 885 A
VOLKSWAGEN      7L8422885A
zamienniki:
58003308
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Chłodnica oleju, układ kierowania 8MO 376 726-281 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.