Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Citroën C5 I (DC_) 3.0 V6 (DCXFXF) (2001.05-2004.08) 213km » 9ML 351 332-281 behr hella service
wybrany samochód: 
Citroën C5 I (dc_) 3.0 V6 (dcxfxf) (2001.05-2004.08) 213km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Opornik, wentylator wewnętrzny 9ML 351 332-281 BEHR HELLA SERVICE

9ML 351 332-281 Opornik, wentylator wewnętrzny BEHR HELLA SERVICE
82.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

9ML 351 332-281

Wyposażenie pojazdu:dla pojazdów z klimatyzacją

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Opornik, wentylator wewnętrzny 9ML 351 332-281 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
CITROËN      6445 XE
CITROËN      6445XE
PEUGEOT      6445.XE
PEUGEOT      6445XE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Opornik, wentylator wewnętrzny 9ML 351 332-281 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Opinie Klientów o Opornik, wentylator wewnętrzny 9ML 351 332-281 BEHR HELLA SERVICE:

Tomasz, Ostrzeszów
2024-01-21
 5/5
Jak oryginał MB

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.