Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TFSI quattro (2012.03-2017.01) 220km » 0216-00-0066479P blic
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 2.0 Tfsi Quattro (2012.03-2017.01) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0066479P BLIC

0216-00-0066479P Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów BLIC
blic 0216-00-0066479P
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0066479P
0216-00-0066479P
blic 0216-00-0066479P Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0066479P blic
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0066479P blic
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0066479P blic
160.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0216-00-0066479P

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegówGA8HP70Z / GA8HP45Z

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0066479P BLIC

Miska skrzyni biegów pasuje do: ALFA ROMEO GIULIA, BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 2 (G42, G87), 2 GRAN COUPE (F44), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 3 (F30, F80) 1.5-6.0 07.01-
numery OEM:
BMW      24 11 7 604 960
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0066479P BLIC w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.