Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Honda CIVIC VI sedan (EJ, EK, SO) 1.6 VTi (EK4, SO4) (1995.11-2001.02) 160km » 6906-00-3439528P blic
wybrany samochód: 
Honda Civic Vi Sedan (ej, Ek, So) 1.6 Vti (ek4, So4) (1995.11-2001.02) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wlew, zbiornik paliwa 6906-00-3439528P BLIC

6906-00-3439528P Wlew, zbiornik paliwa BLIC
blic 6906-00-3439528P
Wlew, zbiornik paliwa 6906-00-3439528P
6906-00-3439528P
301.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

6906-00-3439528P

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
System tworzenia mieszanki paliwowejWtrysk benzyny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wlew, zbiornik paliwa 6906-00-3439528P BLIC

Rura wlewu paliwa (Benzyna) pasuje do: MAZDA 626 IV 08.91-04.97
numery OEM:
MAZDA      GA7B42410D
MAZDA      GATB42210D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wlew, zbiornik paliwa 6906-00-3439528P BLIC w samochodach:

Opinie Klientów o Wlew, zbiornik paliwa 6906-00-3439528P BLIC:

Jan, Wieszowa
2022-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.