Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI quattro (2015.05-2018.09) 252km » 6906-00-3732531P blic
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 2.0 Tfsi Quattro (2015.05-2018.09) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wlew, zbiornik paliwa 6906-00-3732531P BLIC

6906-00-3732531P Wlew, zbiornik paliwa BLIC
blic 6906-00-3732531P
Wlew, zbiornik paliwa 6906-00-3732531P
285.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

6906-00-3732531P

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów36-FN-0006

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wlew, zbiornik paliwa 6906-00-3732531P BLIC

Rura wlewu paliwa (Diesel) pasuje do: MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, PAJERO II, PAJERO III 04.00-
numery OEM:
MITSUBISHI      MB504238
MITSUBISHI      MN139504
MITSUBISHI      MR959772
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wlew, zbiornik paliwa 6906-00-3732531P BLIC w samochodach:

Opinie Klientów o Wlew, zbiornik paliwa 6906-00-3732531P BLIC:

Jan, Wieszowa
2022-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.