Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Daimler DAIMLER XJ (X30_) Six 4.0 (1997.07-2002.12) 284km » 6906-00-9520528K blic
wybrany samochód: 
Daimler Daimler Xj (x30_) Six 4.0 (1997.07-2002.12) 284km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rura wlewu paliwa 6906-00-9520528K BLIC

6906-00-9520528K Rura wlewu paliwa  BLIC
Rura wlewu paliwa  6906-00-9520528K
394.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

6906-00-9520528K

producent:

BLIC

Data produkcji od01.1979
Data produkcji do08.1993

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rura wlewu paliwa 6906-00-9520528K BLIC

Rura wlewu paliwa pasuje do: VW GOLF I 04.74-04.93
numery OEM:
VOLKSWAGEN      155 201 129C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rura wlewu paliwa 6906-00-9520528K BLIC w samochodach:

Opinie Klientów o Rura wlewu paliwa 6906-00-9520528K BLIC:

Jan, Wieszowa
2022-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.