Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Ford TRANSIT V363 Furgon (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue (2016.03-???) 170km » 6906-15-0470470P blic
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Furgon (fcd, Fdd) 2.0 Ecoblue (2016.03-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wlew, zbiornik paliwa 6906-15-0470470P BLIC

6906-15-0470470P Wlew, zbiornik paliwa BLIC
blic 6906-15-0470470P
265.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

6906-15-0470470P

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wlew, zbiornik paliwa 6906-15-0470470P BLIC

Rura wlewu paliwa (Diesel) pasuje do: MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, PAJERO IV, PAJERO SPORT II 09.06-
numery OEM:
MITSUBISHI      1710A223
MITSUBISHI      1710A356
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wlew, zbiornik paliwa 6906-15-0470470P BLIC w samochodach:

Opinie Klientów o Wlew, zbiornik paliwa 6906-15-0470470P BLIC:

Jan, Wieszowa
2022-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.