Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Ford C-MAX II Van 1.6 Ti (2010.10-2019.06) 105km » 0 986 437 302 bosch
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii Van 1.6 Ti (2010.10-2019.06) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 302 BOSCH

0 986 437 302 Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH
bosch 0 986 437 302
Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 302
0 986 437 302
2,507.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

CR/CP3S3/L70/20-789S

numer części:

0 986 437 302

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rodzaj paliwaolej napędowy
nr EAN3165143321058

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 302 BOSCH

Koszt kaucji: 492.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa CR (stan profesjonalnie regenerowany) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT AVANTIME, ESPACE IV, LAGUNA II, MASTER II, TRAFIC II 2.2D/2.5D 12.97-
numery OEM:
NISSAN      1670000Q0D
NISSAN      1670000Q0F
OPEL      4417118
OPEL      93189903
RENAULT      82 00 017 377
RENAULT      82 00 041 766

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 302 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 302 BOSCH:

2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.