Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 0 986 473 173 bosch

Zacisk hamulca 0 986 473 173 BOSCH

0 986 473 173 Zacisk hamulca BOSCH
bosch 0 986 473 173
Zacisk hamulca 0 986 473 173
0 986 473 173
bosch 0 986 473 173 Zacisk hamulca
Zacisk hamulca 0 986 473 173 bosch
405.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

CR1015

numer części:

0 986 473 173

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Średnica tłoka [mm] 38
Szerokość wewnętrzna [mm] 56
System hamulcowy ATE
Materiał Aluminium
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
parzyste numery artykułów 0 986 474 173
Numer artykułu zalecanego dodatku 1 987 470 603
nr EAN 4047024285989

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 0 986 473 173 BOSCH

Koszt kaucji: 147.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50; FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI; MAZDA 3 1.3-2.5 10.03-06.13
numery OEM:
FORD      1223706
FORD      1324305
FORD      1365653
FORD      3M512 M089 AA
FORD      3M512 M089 AB
FORD      3M512 M089 BA
FORD      8603940
MAZDA      3M512 M089 AA
MAZDA      3M512 M089 AB
MAZDA      3M512 M089 BA
MAZDA      8603940
MAZDA      BPYK 26 71X
MAZDA      BPYK 26 71XA
MAZDA      BPYK 26 71XB
VOLVO      36000902
VOLVO      8602911
VOLVO      8603438
VOLVO      8603608
VOLVO      8603735
VOLVO      8603940

Zastosowanie Zacisk hamulca 0 986 473 173 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 0 986 473 173 BOSCH:

2019-11-13
 5/5
Transakcja bezproblemowa, dobry dostawca
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2018-01-05
 3/5
Klocki te są bardzo podobne do klocków TRW, tylko znacznie gorzej wykonane. Tłok tego zacisku (prawego) nie posiadał fazowania powierzchni przylegającej do klocków. Żeby było śmieszniej, lewy zacisk miał fazowanie prawidłowe. Gdzie podziała się niemiecka dokładność? Myślę, że niemieccy pracownicy Boscha, wkrótce będą przyjeżdżać do Polski uczyć się dokładności. Zacisku nie zwróciłem (choć pewnie powinienem) ponieważ e-autoparts sprowadził go specjalnie z Niemiec i nie chciałem narażać dobrej polskiej firmy na straty.
2020-04-02
 5/5
Kupiłem część 1 987 470 040 tym sklepie i jest okej
2019-11-13
 5/5
Dobre wykonanie tej części i stosunkowo niezła cena zwłaszcza w porównaniu do konkurencji

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.