Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 0 986 474 384 bosch

Zacisk hamulca 0 986 474 384 BOSCH

0 986 474 384 Zacisk hamulca BOSCH
bosch 0 986 474 384
Zacisk hamulca 0 986 474 384
0 986 474 384
bosch 0 986 474 384 Zacisk hamulca
Zacisk hamulca 0 986 474 384 bosch
235.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

CR1116

numer części:

0 986 474 384

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Średnica tłoka [mm] 53,94
Szerokość wewnętrzna [mm] 77
System hamulcowy ATE
Materiał Żeliwo
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
parzyste numery artykułów 0 986 473 384
Numer artykułu zalecanego dodatku 1 987 470 603
nr EAN 4047024279919

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 0 986 474 384 BOSCH

Koszt kaucji: 147.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: AUDI A1, A3, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, LEON 1.0-3.6 02.03-12.22

Zacisk hamulca 0 986 474 384 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Zacisk hamulca 0 986 474 384 producenta BOSCH

VOLKSWAGEN

1K0615124, 1K0615124B, 1K0615124E, 1K0615124F, 1K0615124M, 8J0615124A

SEAT

1K0615124B, 1K0615124E, 1K0615124F, 1K0615124M

SKODA

1K0615124B, 1K0615124E, 1K0615124F, 1K0615124M

AUDI

1K0615124B, 1K0615124E, 8J0615124A

numery OEM:
AUDI      1K0 615 124 B
AUDI      1K0 615 124 E
AUDI      8J0 615 124 A
SEAT      1K0 615 124 B
SEAT      1K0 615 124 E
SEAT      1K0 615 124 F
SEAT      1K0 615 124 M
SKODA      1K0 615 124 B
SKODA      1K0 615 124 E
SKODA      1K0 615 124 F
SKODA      1K0 615 124 M
VOLKSWAGEN      1K0 615 124
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 B
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 E
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 F
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 M
VOLKSWAGEN      8J0 615 124 A

Zastosowanie Zacisk hamulca 0 986 474 384 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 0 986 474 384 BOSCH:

Michał, Ostrowiec Świętokrzyski
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Mysłów
2019-11-13
 5/5
Dobre wykonanie tej części i stosunkowo niezła cena zwłaszcza w porównaniu do konkurencji
Mariusz, Mysłów
2019-11-13
 5/5
Transakcja bezproblemowa, dobry dostawca
Andrzej Mamczur
2018-01-05
 3/5
Klocki te są bardzo podobne do klocków TRW, tylko znacznie gorzej wykonane. Tłok tego zacisku (prawego) nie posiadał fazowania powierzchni przylegającej do klocków. Żeby było śmieszniej, lewy zacisk miał fazowanie prawidłowe. Gdzie podziała się niemiecka dokładność? Myślę, że niemieccy pracownicy Boscha, wkrótce będą przyjeżdżać do Polski uczyć się dokładności. Zacisku nie zwróciłem (choć pewnie powinienem) ponieważ e-autoparts sprowadził go specjalnie z Niemiec i nie chciałem narażać dobrej polskiej firmy na straty.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-04-02
 5/5
Kupiłem część 1 987 470 040 tym sklepie i jest okej

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.