Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2147276 nk

Zacisk hamulca 2147276 NK

2147276 Zacisk hamulca NK
177.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2147276

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2147275
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 25
nr EAN 5703858714734

skład zestawu:
8625010 Tłoczek, zacisk hamulca
8810009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147276 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW P. GOLF 03-/A1 10- PR
numery OEM:
AUDI      1K0 615 124 B
AUDI      1K0 615 124 E
AUDI      1K0 615 124 EX
AUDI      1K0 615 124 F
AUDI      1K0 615 124 M
AUDI      8J0 615 124 A
AUDI      8X0 615 124
SEAT      1K0 615 124 B
SEAT      1K0 615 124 E
SEAT      1K0 615 124 F
SEAT      1K0 615 124 M
SEAT      8J0 615 124 A
SKODA      1K0 615 124 B
SKODA      1K0 615 124 E
SKODA      1K0 615 124 EX
SKODA      1K0 615 124 F
SKODA      1K0 615 124 M
SKODA      1Z0 615 124
SKODA      8J0 615 124 A
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 B
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 E
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 EX
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 F
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 M
VOLKSWAGEN      8J0 615 124 A

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147276 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu