Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe » 0 986 479 C87 bosch

Tarcza hamulcowa 0 986 479 C87 BOSCH

0 986 479 C87 Tarcza hamulcowa BOSCH
bosch 0 986 479 C87
Tarcza hamulcowa 0 986 479 C87
0 986 479 C87
bosch 0 986 479 C87 Tarcza hamulcowa
Tarcza hamulcowa 0 986 479 C87 bosch
Tarcza hamulcowa 0 986 479 C87 bosch
Tarcza hamulcowa 0 986 479 C87 bosch
Tarcza hamulcowa 0 986 479 C87 bosch
303.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (47 ocen)
numery handlowe:

BD2226, E1 90R-02C0310/0040

numer części:

0 986 479 C87

producent:

BOSCH

średnica zewnętrzna [mm] 260
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 8
Minimalna grubość [mm] 7
Wysokość [mm] 88
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 114,3
Typ tarczy hamulcowej pełny
Średnica otworu centrującego [mm] 50,4
Ilość otworów 5
Powierzchnia pokryty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
spełnia wymagania Normy ECE ECE-R90
Średnica otworu do [mm] 0
nr EAN 4047025482417


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa 0 986 479 C87 BOSCH

Tarcza hamulcowa z łożyskiem tył L/P (z pierścieniem ABS) pasuje do: RENAULT FLUENCE, MEGANE III 1.2-2.0D 11.08-

Tarcza hamulcowa 0 986 479 C87 mają zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE tarczy hamulcowej 0 986 479 C87 producenta BOSCH

RENAULT

432001539R, 432007595R, 432008191R

numery OEM:
RENAULT      43 20 015 39R
RENAULT      43 20 075 95R
RENAULT      43 20 081 91R
DACIA      43 20 081 91R

Zastosowanie Tarcza hamulcowa 0 986 479 C87 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Tarcza hamulcowa 0 986 479 C87 BOSCH:

Andrzej, Kętrzyn
2023-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Lubin
2022-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Wodzisław Sląski
2023-12-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Brzeg
2019-12-20
 5/5
Moje autko jeździ na tarczach 0 986 479 388 wspaniale. Lubię sportową jazdę więc Zainwestowałem lepsze tarcze
Marek, Goszyce
2023-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Reda
2025-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-09-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chojnice
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Maszewo
2021-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Gdynia
2022-06-17
 5/5
ok
Wojciech, Wełtyń
2021-12-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Mosina
2022-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-10-02
 5/5
Jeszcze się nie zawiodłem
Tomasz, Gliwice
2022-08-11
 5/5
o,
WITOLD, Poraj
2022-06-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Rzeszów
2023-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Radlin
2021-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
Rafał, Zduńska Wola
2022-05-15
 3/5
kupilem na tył tarcze boscha, dwa lata wczesniej na przód kupowałem tarcze ate. Boche po dwóch tygodniach pokryły się rdzą na bebnie od zewnątrz, gdzie na ate po dwóch latach nie ma czegoś takiego bo fabrycznie mają taką fajną szarą powłokę a bosch gołą stal :( przy alufelgach niestety wygląda to paskudnie. Same tarcze bez zastrzeżeń.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Kętrzyn
2023-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Gdynia
2022-06-17
 5/5
Ok
Marcin, Łasin
2019-09-05
 5/5
Tarcze tego producenta są trochę droższe niż inne na rynku ale warto zapłacić
Mariusz, Mysłów
2021-10-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kalisz
2022-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Tarnowskie Góry
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Świnoujście
2022-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tarcze hamulcowe

 

Tarcza hamulcowa to kluczowy element ciernego układu hamulcowego, powszechnie stosowanego w pojazdach osobowych i użytkowych. W połączeniu z klockami hamulcowymi odpowiada za skuteczne wytracanie prędkości poprzez wytwarzanie tarcia. Podczas hamowania klocki, wyposażone w okładzinę cierną, dociskane są z obu stron do obracającej się tarczy, co prowadzi do spowolnienia obrotów koła i w konsekwencji – zatrzymania pojazdu.
 

Właściwości techniczne i typy tarcz
 

Dla zapewnienia skutecznego i bezpiecznego działania układu hamulcowego, tarcze muszą cechować się wysoką odpornością na temperaturę, ścieranie oraz odkształcenia mechaniczne. Standardowa tarcza ma kształt płaskiego dysku, często z centralnym pierścieniem montażowym. Współczesne rozwiązania techniczne obejmują przede wszystkim tarcze wentylowane, w których dwa połączone dyski tworzą kanały chłodzące umożliwiające lepsze odprowadzanie ciepła. Dzięki temu ogranicza się ryzyko przegrzania podczas intensywnego hamowania.

W zależności od przeznaczenia, stosuje się także tarcze:

  • perforowane, zapewniające skuteczniejsze odprowadzanie gazów i pyłu oraz poprawiony kontakt z klockiem,

  • pełne (monolityczne) – prostsze konstrukcyjnie, jednak mniej odporne na przegrzewanie,

  • ceramiczne, wykorzystywane głównie w samochodach sportowych i klasy premium, ze względu na wyjątkową odporność cieplną i niską masę.

Materiałem najczęściej wykorzystywanym do produkcji tarcz hamulcowych jest żeliwo o podwyższonej odporności termicznej, które zapewnia stabilne właściwości cierne nawet przy wysokim obciążeniu.


Eksploatacja i wymiana
 

Tarcze hamulcowe, podobnie jak klocki, są elementami eksploatacyjnymi, narażonymi na zużycie. Zalecany okres ich wymiany mieści się zazwyczaj w zakresie 60–90 tys. km, jednak rzeczywisty przebieg może się różnić w zależności od stylu jazdy, masy pojazdu oraz warunków drogowych. Objawami zużycia mogą być drgania podczas hamowania, słabsza skuteczność układu lub nadmierne nagrzewanie się tarczy.
 

Oferta w sklepie E-autoparts.pl
 

W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór tarcz hamulcowych przeznaczonych do wielu marek i modeli samochodów. Proponujemy produkty renomowanych producentów, takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Hella oraz wielu innych. Każda z oferowanych tarcz spełnia obowiązujące normy techniczne i przechodzi rygorystyczną kontrolę jakości, co gwarantuje bezpieczeństwo oraz długotrwałą, bezawaryjną eksploatację.

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.