Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Audi A4 B5 Avant (8D5) RS4 quattro (2000.05-2001.09) 380km » A 12 253 brembo
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) Rs4 Quattro (2000.05-2001.09) 380km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy A 12 253 BREMBO

A 12 253 Cylinderek hamulcowy BREMBO
44.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A 12 253

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm]40
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu10 x 1
nr EAN8432509601778
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy A 12 253 BREMBO

numery OEM:
ISUZU      8942303410
ISUZU      8942305410
ISUZU      8942305412
ISUZU      8942305413
ISUZU      8942305414
ISUZU      8942305415
ISUZU      8971276160
ISUZU      9423054
ISUZU      94233541
OPEL      550142
OPEL      550152
VAUXHALL      8942305411
VAUXHALL      94230541
VAUXHALL      97127616
HOLDEN      8942303410

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy A 12 253 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy A 12 253 BREMBO:

Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.