Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka prowadząca Renault MEGANE Scénic (JA0/1_) 1.4 i (JA0E) (1997.01-1999.09) 75km » E2F5869BTA bta
wybrany samochód: 
Renault Megane Scénic (ja0/1_) 1.4 I (ja0e) (1997.01-1999.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka zwrotna paska wieloklinowego E2F5869BTA BTA

E2F5869BTA Rolka zwrotna paska wieloklinowego BTA
bta E2F5869BTA
Rolka zwrotna paska wieloklinowego E2F5869BTA
E2F5869BTA
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

E2F5869BTA

producent:

BTA

Średnica [mm]10
Szerokość [mm]25
Średnica wewnętrzna [mm]10
średnica zewnętrzna [mm]79

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka zwrotna paska wieloklinowego E2F5869BTA BTA

Rolka prowadząca pasek wielorowkowy pasuje do: FIAT BRAVO I, COUPE, MAREA, LANCIA LYBRA 2.0 10.95-10.05
numery OEM:
FIAT      46547564
LANCIA      46547564

Zastosowanie Rolka zwrotna paska wieloklinowego E2F5869BTA BTA w samochodach:

Rolka prowadząca paska wieloklinowego


Paski wielorowkowe synchronicznie przenoszą napęd z wału na najważniejsze elementy osprzętu silnika. Pasek powinien być prawidłowo napięty i odpowiednio poprowadzony. To zapewni bezpieczną pracę jednostki napędowej. Aby było to możliwe, konieczna jest obecność dodatkowych elementów współpracujących, takich jak rolki prowadzące.

Zadanie rolek prowadzących jest dwojakie. Po pierwsze właściwie prowadzą pasek, co utrzymuje go we właściwym torze pracy. Po drugie zaś, zwiększają kąt opasania. Celem tego zabiegu jest umożliwienie zazębienia się jak największej ilości zębów, czego efektem jest umożliwienie przenoszenia większych obciążeń silnika. Pomaga to również w ustalaniu długich sekcji w napędzie.

M.in. od rolek prowadzących zależy sprawność całego układu napędowego osprzętu silnika. Uszkodzenie rolki może doprowadzić do bardzo poważnych następstw. Zdarza się, że pasek zostaje wciągnięty do układu rozrządu i całkowicie zablokowany. Po czymś takim konieczne będzie przeprowadzenie gruntownego remontu silnika, co z pewnością będzie procesem kosztownym i czasochłonnym. Rolki prowadzące pasków wielorowkowych powinny być zatem elementem pochodzącym od renomowanych producentów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.