Felga, liczba otworów | 4 |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | z prawej |
Szerokość [mm] | 40 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 43 |
Średnica kołnierza [mm] | 126 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożyska koła H1A006BTA BTA
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
4D0407625D, 4D0407625H, 8D0498625C, 8E0498625A, 8E0498625B, 8E0598625A, 8E0598625B
4A0407615G, 4B0407613B, 4B0407613A, 4D0407625D, 4D0407625H, 8D0498625C, 8E0498625A, 8E0498625B, 8E0598625A, 8E0598625B
4D0407625D, 8D0498625C, 8E0498625A, 8E0498625B, 8E0598625A, 8E0598625B
AUDI | 4D0407625D | |
AUDI | 4D0407625H | |
AUDI | 8D0498625C | |
AUDI | 8E0498625A | |
AUDI | 8E0498625B | |
AUDI | 8E0598625A | |
AUDI | 8E0598625B | |
SEAT | 4D0407625D | |
SEAT | 8D0498625C | |
SEAT | 8E0498625A | |
SEAT | 8E0498625B | |
SEAT | 8E0598625A | |
SEAT | 8E0598625B | |
SKODA | 4D0 407 625 D | |
SKODA | 8D0498625C | |
SKODA | 8DO498625C | |
SKODA | 8E0 498 625 A | |
SKODA | 8E0 598 625 A | |
SKODA | 8E0 598 625 B | |
SKODA | 8E0498625B | |
VOLKSWAGEN | 4A0 407 615 G | |
VOLKSWAGEN | 4B0 407 613 B | |
VOLKSWAGEN | 4B0407613A | |
VOLKSWAGEN | 4D0407625D | |
VOLKSWAGEN | 4D0407625H | |
VOLKSWAGEN | 8D0498625C | |
VOLKSWAGEN | 8E0498625A | |
VOLKSWAGEN | 8E0498625B | |
VOLKSWAGEN | 8E0598625A | |
VOLKSWAGEN | 8E0598625B | |
VAG | 4D0407625D | |
VAG | 8D0498625C | |
VAG | 8E0498625A | |
VAG | 8E0498625B | |
VAG | 8E0598625A | |
VAG | 8E0598625B |
Zastosowanie Zestaw łożyska koła H1A006BTA BTA w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.