Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Bmw 7 (F01, F02, F03, F04) 740 d xDrive (2010.09-2012.12) 306km » 10.6025 cofle
wybrany samochód: 
Bmw 7 (f01, F02, F03, F04) 740 D Xdrive (2010.09-2012.12) 306km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

linka hamulca ręcznego peugeot 306 93-01 lewy tył 10.6025 COFLE

10.6025 linka hamulca ręcznego peugeot 306  93-01 lewy tył COFLE
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10.6025

producent:

COFLE

(1696mm) tył tarcze hamulcowe
Długość [mm] : 1696
z tyłu z lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego peugeot 306 93-01 lewy tył 10.6025 COFLE

LINKA HAM COFLE 10.6025 PEUGEOT 306 92- HAMULCE TARCZOWE LEWA
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie linka hamulca ręcznego peugeot 306 93-01 lewy tył 10.6025 COFLE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.