Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 7PK2054 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 7PK2054 CONTITECH

7PK2054 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
contitech 7PK2054
Pasek klinowy wielorowkowy 7PK2054
73.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (47 ocen)
numery handlowe:

7 PK 2052, 7 PK 2053, 7 PK 2054, 7 PK 2055, 7 PK 2056

numer części:

7PK2054

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,24
Ilość żeber 7
Długość [mm] 2054
nr EAN 4010858460051

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 7PK2054 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (7PK2054) pasuje do: ALFA ROMEO 164; CHRYSLER 300C; OPEL MOVANO B; RENAULT MASTER III; TOYOTA HILUX VIII 2.3D-3.0D 09.92-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46510599F
ALFA ROMEO      60590385
ALFA ROMEO      60604834
ALFA ROMEO      71712677
ALFA ROMEO      71736710
ALFA ROMEO      71749454
CHRYSLER      4891840AA
NISSAN      1172000Q4G
OPEL      4421226
OPEL      95507002
RENAULT      8200808652
VAUXHALL      95507002

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 7PK2054 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 7PK2054 CONTITECH:

2020-06-09
 5/5
Zamontowany, poprzedni był tej samej firmy - polecam. Gorąco polecam sklep.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-06
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części contitech i znalazłem
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2020-03-26
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-14
 5/5
Produkt w 100% spełnił oczekiwania.
2023-09-27
 5/5
Ok
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-02
 5/5
ok
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-18
 5/5
ok
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.