Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » Pasek klinowy wielorowkowy, 6PK2241 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2241 CONTITECH

6PK2241 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
76.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numery handlowe:

6 PK 2239, 6 PK 2240, 6 PK 2241, 6 PK 2242, 6 PK 2243

numer części:

6PK2241

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,226
Ilość żeber 6
Długość [mm] 2241
nr EAN 4010858546243
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2241 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (6PK2241) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), E T-MODEL (S211), E (VF211), E (W211); DODGE NITRO; JEEP CHEROKEE, GRAND CHEROKEE II, WRANGLER II; LEXUS GS 1.8-4.7 12.89-
numery OEM:
CHRYSLER      53032380AD
CHRYSLER      53032380AE
CHRYSLER      K04854033AB
CHRYSLER      K05135746AA
DODGE      5135746AA
MAZDA      LF4J15909A
MAZDA      LF4J15909B
MAZDA      LF4J15909C
MERCEDES-BENZ      0129970892
MERCEDES-BENZ      0149971092
MERCEDES-BENZ      A0129970892
MERCEDES-BENZ      A0149971092
TOYOTA      9091602231
TOYOTA      9091602360
TOYOTA      9091602463
TOYOTA      9091602585
TOYOTA      9091602586
LEXUS      9091602231
LEXUS      9091602360
LEXUS      9091602463
LEXUS      9091602585
LEXUS      9091602586
JEEP      04854033
JEEP      04854033AB
JEEP      4854033
JEEP      4854033AB
JEEP      5135746AA

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2241 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2241 CONTITECH:

2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-06
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części contitech i znalazłem
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem
2020-10-18
 5/5
ok
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-26
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.