Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » Pasek klinowy wielorowkowy, 6PK1100 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1100 CONTITECH

6PK1100 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
43.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (37 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1098, 6 PK 1099, 6 PK 1100, 6 PK 1101, 6 PK 1102

numer części:

6PK1100

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,117
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1100
nr EAN 4010858482404
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1100 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (6PK1100) pasuje do: MAN TGE; AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, Q3, Q5; BMW 3 (E90), 3 (E92), 3 (E93); CITROEN EVASION, XANTIA, ZX; FIAT DUCATO, ULYSSE 1.0-4.4 10.86-
numery OEM:
AUDI      06J260849F
BMW      11287841529
BMW      7841529
CITROËN      5750E2
CITROËN      5750M5
CITROËN      5750WR
HONDA      38920-PAA-A01
HONDA      38920-PAA-A02
NISSAN      119202Y501
PEUGEOT      5750M4
PEUGEOT      5750WR
RENAULT      7700738035
RENAULT      7701474950
SEAT      030145933
SEAT      039903137N
SEAT      1K0260849B
SKODA      1K0260849A
SKODA      1K0260849B
VW (VOLKSWAGEN)      030145933
VW (VOLKSWAGEN)      04L260849P
VW (VOLKSWAGEN)      06J260849F
VW (VOLKSWAGEN)      06K260849A
VW (VOLKSWAGEN)      1K0260849
VW (VOLKSWAGEN)      1K0260849A
VW (VOLKSWAGEN)      1K0260849B

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1100 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1100 CONTITECH:

2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-18
 5/5
ok
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2022-02-02
 5/5
ok
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Zamontowany, poprzedni był tej samej firmy - polecam. Gorąco polecam sklep.
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2020-07-02
 5/5
????
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.