Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK1710 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1710 CONTITECH

6PK1710 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (53 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1708, 6 PK 1709, 6 PK 1710, 6 PK 1711, 6 PK 1712

numer części:

6PK1710

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,175
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1710
nr EAN 4010858521592

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1710 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (6PK1710) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4, C4 I, C5 I, C5 II, C5 III, C5 II/KOMBI, C8, EVASION, JUMPER II, JUMPY I, JUMPY II 1.1-2.2D 10.84-

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1710 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1710 producenta CONTITECH

RENAULT

7700722704

PEUGEOT

1612162880, 1612163980, 5750LG, 5750RR, 5750WP, 5750XR, 9809996880

CITROËN

1612162880, 1612163980, 5750P2, 5750RR, 5750WP, 5750XR, 9654114480, 9809996880

OPEL

1340058, 55595073

INFINITI

117204GD0B

numery OEM:
CITROËN      1612162880
CITROËN      1612163980
CITROËN      5750P2
CITROËN      5750RR
CITROËN      5750WP
CITROËN      5750XR
CITROËN      9654114480
CITROËN      9809996880
MAZDA      Y40115908
OPEL      1340058
OPEL      55595073
PEUGEOT      1612162880
PEUGEOT      1612163980
PEUGEOT      5750LG
PEUGEOT      5750RR
PEUGEOT      5750WP
PEUGEOT      5750XR
PEUGEOT      9809996880
RENAULT      7700722704
TOYOTA      SU001A2684
VAUXHALL      1340058
VAUXHALL      55595073
INFINITI      117204GD0B

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1710 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1710 CONTITECH:

GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Imielin
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Zbigniew, Kraśnik
2025-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Wrocław
2020-03-26
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mikołaj, Warszawa
2024-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ińsko
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
Mateusz, Lublin
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Warszawa
2020-10-18
 5/5
ok
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Mariusz, Wrocław
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Taki sam jak na pierwszy montaż.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Wrocław
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
Marek, Poznań
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
Robert, KOSZALIN
2022-02-02
 5/5
ok
Marek, Imielin
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2022-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Żychlin
2023-12-14
 5/5
Produkt w 100% spełnił oczekiwania.
T., Zabłocie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojtek, Warszawa
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Zagnańsk
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Zagnańsk
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.