Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 948 437 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 437 BOSCH

1 987 948 437 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 948 437
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 437
1 987 948 437
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1100

numer części:

1 987 948 437

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1100
nr EAN 3165141093544

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 437 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1100) pasuje do: AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, Q2, Q3, Q5, TT, BMW 3 (E90), 3 (E92), 3 (E93), CITROEN EVASION, JUMPER I, XANTIA, XANTIA/KOMBI, XM 1.3-4.0 10.86-

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 437 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 437 producenta BOSCH

VOLKSWAGEN

030145933, 038903137N, 04L260849P, 06J260849F, 1K0260849A, 1K0260849B

RENAULT

7700738035, 7701474514, 7701474950

CITROËN

5720E2, 5750A0, 5750E2, 5750J4, 5750M4, 5750M5, 96152088, 96152089

PEUGEOT

5720E2, 5750A0, 5750E2, 5750J4, 5750M4, 5750M5, 96152088, 96152089

SEAT

030145933, 038903137N, 1K0260849B

FIAT

60813505, 96152088, 96152089, 9615208980, K9615208980

NISSAN

119202Y501, 1192031U00, 119209F605, 119209F610, 119209F615

HONDA

38920P1E003, 38920P1EJ01, 38920PAAA01, 38920PDAE03

SKODA

038903137N, 1K0260849A, 1K0260849B

AUDI

038903137N, 06J260849F

BMW

11287841529

numery OEM:
AUDI      038 903 137 N
AUDI      06J 260 849 F
BMW      11 28 7 841 529
CITROËN      5720 E2
CITROËN      5750 A0
CITROËN      5750 E2
CITROËN      5750 J4
CITROËN      5750 M4
CITROËN      5750 M5
CITROËN      96 152 088
CITROËN      96 152 089
FIAT      60813505
FIAT      96152088
FIAT      96152089
FIAT      9615208980
FIAT      K9615208980
HONDA      38920-P1E-003
HONDA      38920-P1E-J01
HONDA      38920-PAA-A01
HONDA      38920-PDA-E03
LANCIA      46439000
LANCIA      96152088
LANCIA      96152089
NISSAN      11920 2Y501
NISSAN      11920 31U00
NISSAN      11920 9F605
NISSAN      11920 9F610
NISSAN      11920 9F615
PEUGEOT      5720 E2
PEUGEOT      5750 A0
PEUGEOT      5750 E2
PEUGEOT      5750 J4
PEUGEOT      5750 M4
PEUGEOT      5750 M5
PEUGEOT      96 152 088
PEUGEOT      96 152 089
RENAULT      77 00 738 035
RENAULT      77 01 474 514
RENAULT      77 01 474 950
SEAT      030 145 933
SEAT      038 903 137 N
SEAT      1K0 260 849 B
SKODA      038 903 137 N
SKODA      1K0 260 849 A
SKODA      1K0 260 849 B
VOLKSWAGEN      030 145 933
VOLKSWAGEN      038 903 137 N
VOLKSWAGEN      04L 260 849 P
VOLKSWAGEN      06J 260 849 F
VOLKSWAGEN      1K0 260 849 A
VOLKSWAGEN      1K0 260 849 B

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 437 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 437 BOSCH:

Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.