Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 940 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 940 BOSCH

1 987 947 940 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 940
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 940
1 987 947 940
27.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1045

numer części:

1 987 947 940

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1045
nr EAN 3165141069785

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 940 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1045) pasuje do: DS DS 3, DS 4, DS 4 II, ALFA ROMEO 145, 146, 147, 155, 156, GTV, SPIDER, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN 1.1-3.3 05.89-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46474061
ALFA ROMEO      60617860
ALFA ROMEO      60812494
ALFA ROMEO      60815889
CITROËN      5750 W1
CITROËN      98 007 165 80
CITROËN      98 198 333 80
FIAT      46474061
FIAT      60610911
FIAT      60617860
FIAT      60666949
FIAT      60812494
FIAT      60815889
FIAT      9633010480
FIAT      K9633010480
FORD      2S6E 6D314-BC
FORD      4M5Q 6D314-BB
FORD      4M5Q 6D314-DA
HONDA      38920-P13-J01
IVECO      500324346
LADA      2110 3701720
LANCIA      60617860
LANCIA      60666949
LANCIA      60813756
MAZDA      N3A1-15-908
OPEL      36 48 572
PEUGEOT      5750 W1
PEUGEOT      98 007 165 80
PEUGEOT      98 198 333 80
SEAT      028 903 137 BB
SEAT      028 903 137 T
TOYOTA      90080 91239
VAUXHALL      36 48 572
VOLKSWAGEN      028 903 137 BB
VOLKSWAGEN      028 903 137 T
LEXUS      90080 91239

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 940 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 940 BOSCH:

2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
2019-12-17
 5/5
Ok
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.