Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 978 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 978 BOSCH

1 987 947 978 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 978
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 978
1 987 947 978
44.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1660

numer części:

1 987 947 978

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1660
nr EAN 3165141088427

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 978 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1660) pasuje do: AUDI A3; BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (E36), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83) 1.4-2.3 08.88-
numery OEM:
AUDI      038 903 137 E
AUDI      038 903 137 J
BMW      11 28 1 247 284
BMW      11 28 1 247 986
BMW      11 28 8 573 415
CITROËN      5750 A1
CITROËN      5750 J7
CITROËN      5750 TG
CITROËN      96 152 078
CITROËN      96 152 078 80
CITROËN      96 152 079
FIAT      96152078
FIAT      9615207880
FIAT      K9615207880
LANCIA      96152078
LANCIA      9615207880
LANCIA      K9615207880
PEUGEOT      5750 A1
PEUGEOT      5750 J7
PEUGEOT      5750 TG
PEUGEOT      96 152 078
PEUGEOT      96 152 079
RENAULT      50 00 693 021
RENAULT      77 00 114 235
RENAULT      77 00 857 070
SEAT      038 903 137 E
SEAT      038 903 137 J
SKODA      038 903 137 E
SKODA      038 903 137 J
VOLKSWAGEN      038 903 137 E
VOLKSWAGEN      038 903 137 J
VOLKSWAGEN      071 145 933 D

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 978 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 978 BOSCH:

2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.