Długość [mm] | 1660 |
Szerokość [mm] | 21,36 |
Kolor | czarny |
Ilość żeber | 6 |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
nr EAN | 7316573390916 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1660 SKF
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
11281247986, 11287636373
038903137J
5750J7, 5750TG, 5750YY
5750A1, 5750TG, 5750YY
71739921, 9615207880
9615207880
038903137J
038903137J
038903137J
AUDI | 038 903 137 J | |
BMW | 11 28 1 247 986 | |
BMW | 11 28 7 636 373 | |
CITROËN | 5750.J7 | |
CITROËN | 5750.TG | |
CITROËN | 5750.YY | |
FIAT | 71739921 | |
FIAT | 9615207880 | |
LANCIA | 9615207880 | |
PEUGEOT | 5750.A1 | |
PEUGEOT | 5750.TG | |
PEUGEOT | 5750.YY | |
SEAT | 038 903 137 J | |
SKODA | 038 903 137 J | |
VOLKSWAGEN | 038 903 137 J |
Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1660 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1660 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.