Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » Pasek klinowy wielorowkowy, VKMV 4PK890 skf

Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 4PK890 SKF

VKMV 4PK890 Pasek klinowy wielorowkowy SKF
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

VKMV 4PK890

producent:

SKF

Długość [mm] 890
Szerokość [mm] 14,24
Kolor czarny
Ilość żeber 4
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316574157198
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 4PK890 SKF

Pasek wielorowkowy (4PK890) pasuje do: HYUNDAI ELANTRA IV, I30, TRAJET, TUCSON; KIA CARENS II, CEE'D, CERATO I, PRO CEE'D, SEPHIA, SHUMA, SHUMA I, SPORTAGE II; MAZDA 323 C V, 323 F IV 1.3-2.8D 06.89-
numery OEM:
MAZDA      B596-15-907
MAZDA      B6BF-15-907
MAZDA      B6BF-18-381A-9F
MAZDA      ZL01-15-907
SUZUKI      49181-64J00
TOYOTA      88359-0K010
TOYOTA      99364-00890
TOYOTA      99364-20890
TOYOTA      99364-50890
TOYOTA      99364-70890
TOYOTA      99364-K0890
HYUNDAI      25212-23700
HYUNDAI      25212-23721
KIA      25212-23700
KIA      25212-23721
KIA      MB366 15907
KIA      MB366 15907A

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 4PK890 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 4PK890 SKF:

2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.