Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » Pasek klinowy wielorowkowy, VKMV 6PK2080 skf

Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK2080 SKF

VKMV 6PK2080 Pasek klinowy wielorowkowy SKF
53.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

VKMV 6PK2080

producent:

SKF

Długość [mm] 2080
Szerokość [mm] 21,36
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316573391210
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK2080 SKF

Pasek wielorowkowy (6PK2080) pasuje do: MERCEDES 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), C T-MODEL (S202), C (W202), E T-MODEL (S124), E T-MODEL (S210), E (W124), E (W210), G (W461), G (W463) 1.6-3.4D 12.84-
numery OEM:
BMW      11 28 7 786 075
FORD      1013202
FORD      2S7E 8620 AA
FORD      3023801
FORD      3935008
FORD      4335876
FORD      4600280
FORD      6727880
FORD      6811351
FORD      93BB 6C301 BE
FORD      F7PE 8620 BB
MERCEDES-BENZ      008 997 21 92
MERCEDES-BENZ      008 997 37 92
MERCEDES-BENZ      010 997 48 92
MERCEDES-BENZ      011 997 14 92
MERCEDES-BENZ      22035575

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK2080 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK2080 SKF:

2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.