Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK2080 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2080 INA

FB 6PK2080 Pasek klinowy wielorowkowy INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK2079, 6PK2080, 6PK2081, 6PK2082

numer części:

FB 6PK2080

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 2080
nr EAN 4014870126056

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2080 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2080 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2080 producenta INA

MERCEDES-BENZ

0089972192, 0089973792, 0109974892, 0109978092, 0119971492, A0089972192, A0089973792, A0109974892, A0109978092, A0119971492

FORD

1013202, 6811351, 93BB6C301BD, 93BB6C301BE, XS2E8620AB, XS2E8620HA, XS2Z8620HA

VOLKSWAGEN

074903137BA

BMW

11287786075, 7786075

MAZDA

3707248, AJ0315908, AJ0315908A, AJ0315908B, AJ0315908C, AJ5215908

JEEP

53001120, 53013676AB

numery OEM:
AUDI      074 903 137 BA
AUDI      074903137BA
BMW      11 28 7 786 075
BMW      11287786075
BMW      7 786 075
BMW      7786075
FORD      1013202
FORD      6811351
FORD      93BB-6C301-BD
FORD      93BB-6C301-BE
FORD      93BB6C301BD
FORD      93BB6C301BE
FORD      XS2E 8620 AB
FORD      XS2E 8620 HA
FORD      XS2E8620AB
FORD      XS2E8620HA
FORD      XS2Z 8620 HA
FORD      XS2Z8620HA
MAZDA      3707248
MAZDA      AJ03-15-908
MAZDA      AJ03-15-908A
MAZDA      AJ03-15-908B
MAZDA      AJ03-15-908C
MAZDA      AJ0315908
MAZDA      AJ0315908A
MAZDA      AJ0315908B
MAZDA      AJ0315908C
MAZDA      AJ52-15-908
MAZDA      AJ5215908
MERCEDES-BENZ      008 997 21 92
MERCEDES-BENZ      008 997 37 92
MERCEDES-BENZ      0089972192
MERCEDES-BENZ      0089973792
MERCEDES-BENZ      010 997 48 92
MERCEDES-BENZ      010 997 80 92
MERCEDES-BENZ      0109974892
MERCEDES-BENZ      0109978092
MERCEDES-BENZ      011 997 14 92
MERCEDES-BENZ      0119971492
MERCEDES-BENZ      A 008 997 21 92
MERCEDES-BENZ      A 008 997 37 92
MERCEDES-BENZ      A 010 997 48 92
MERCEDES-BENZ      A 010 997 80 92
MERCEDES-BENZ      A 011 997 14 92
MERCEDES-BENZ      A0089972192
MERCEDES-BENZ      A0089973792
MERCEDES-BENZ      A0109974892
MERCEDES-BENZ      A0109978092
MERCEDES-BENZ      A0119971492
SEAT      074 903 137 BA
SEAT      074903137BA
SKODA      074 903 137 BA
SKODA      074903137BA
VOLKSWAGEN      074 903 137 BA
VOLKSWAGEN      074903137BA
JEEP      5 3001 120
JEEP      5 3013 676AB
JEEP      53001120
JEEP      53013676AB
MINI      11 28 7 786 075
MINI      11287786075
MINI      7 786 075
MINI      7786075

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2080 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2080 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.