Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1245 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1245 INA

FB 6PK1245 Pasek klinowy wielorowkowy INA
41.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

6PK1243, 6PK1244, 6PK1245, 6PK1246

numer części:

FB 6PK1245

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1245
nr EAN 4014870126452

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1245 INA

numery OEM:
CITROËN      5750.YX
CITROËN      5750YX
CITROËN      96 817 523
CITROËN      96 817 523 80
CITROËN      96817523
CITROËN      9681752380
FORD      1682006
FORD      1683960
FORD      9M5Q-6C301-EA
FORD      9M5Q6C301EA
OPEL      13 40 008
OPEL      1340008
OPEL      55566905
PEUGEOT      5750.YX
PEUGEOT      5750YX
PEUGEOT      96 817 523
PEUGEOT      96 817 523 80
PEUGEOT      96817523
PEUGEOT      9681752380
RENAULT      50 00 678 543
RENAULT      50 10 412 143
RENAULT      5000678543
RENAULT      5010412143
TOYOTA      90916-W2011
TOYOTA      90916W2011
VAUXHALL      13 40 008
VAUXHALL      1340008
VAUXHALL      55566905
CHEVROLET      55566903
CHEVROLET      55566904
CHEVROLET      55566905
DACIA      50 00 678 543
DACIA      50 10 412 143
DACIA      5000678543
DACIA      5010412143
HYUNDAI      25212-04060
HYUNDAI      2521204060
KIA      25212-04060
KIA      2521204060
LEXUS      90916-W2011
LEXUS      90916W2011

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1245 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1245 INA:

2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.