Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1903 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1903 INA

FB 6PK1903 Pasek klinowy wielorowkowy INA
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1900, 6PK1901, 6PK1902, 6PK1903

numer części:

FB 6PK1903

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1903
nr EAN 4005108583963

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1903 INA

numery OEM:
FORD      1011 1169 8
FORD      101111698
FORD      1068252
FORD      1072317
FORD      6200265
FORD      7310609
FORD      92 8F 6C301 C2A
FORD      928F6C301C2A
FORD      95WF-6C301-CA
FORD      95WF-6C301-HA
FORD      95WF6C301CA
FORD      95WF6C301HA
FORD      97FB-6C301-DA
FORD      97FB6C301DA
FORD      97WF-6C301-CA
FORD      97WF6C301CA
FORD      98MF-6C301-CC
FORD      98MF6C301CC
OPEL      13 40 272
OPEL      13 40 273
OPEL      13 40 608
OPEL      13 40 614
OPEL      13 40 625
OPEL      13 40 647
OPEL      13 40 663
OPEL      13 40 742
OPEL      1340272
OPEL      1340273
OPEL      1340608
OPEL      1340614
OPEL      1340625
OPEL      1340647
OPEL      1340663
OPEL      1340742
OPEL      24413292
OPEL      24452030
OPEL      55354680
OPEL      55562866
OPEL      90409782
OPEL      90466524
OPEL      90502734
OPEL      91 29 468
OPEL      9129468
OPEL      93181718
SAAB      45 75 528
SAAB      4575528
SAAB      53 40 534
SAAB      5340534
TOYOTA      90916-02555
TOYOTA      9091602555
VAUXHALL      13 40 272
VAUXHALL      13 40 273
VAUXHALL      13 40 608
VAUXHALL      13 40 614
VAUXHALL      13 40 625
VAUXHALL      13 40 647
VAUXHALL      13 40 663
VAUXHALL      13 40 742
VAUXHALL      1340272
VAUXHALL      1340273
VAUXHALL      1340608
VAUXHALL      1340614
VAUXHALL      1340625
VAUXHALL      1340647
VAUXHALL      1340663
VAUXHALL      1340742
VAUXHALL      24413292
VAUXHALL      24452030
VAUXHALL      55354680
VAUXHALL      55562866
VAUXHALL      90409782
VAUXHALL      90466524
VAUXHALL      90502734
VAUXHALL      91 29 468
VAUXHALL      9129468
VAUXHALL      93181718
CHEVROLET      55562866
LEXUS      90916-02555
LEXUS      9091602555
zamienniki:
6PK1900
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1903 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1903 INA:

2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.