Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK890 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK890 INA

FB 4PK890 Pasek klinowy wielorowkowy INA
24.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

4PK888, 4PK889, 4PK890, 4PK891, 4PK892

numer części:

FB 4PK890

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 890
nr EAN 4014870124397

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK890 INA

numery OEM:
AUDI      034 903 137 B
AUDI      034903137B
AUDI      053 903 137 A
AUDI      053903137A
BMW      1 743 193
BMW      11 28 1 437 875
BMW      11 28 1 739 470
BMW      11 28 1 743 193
BMW      11281437875
BMW      11281739470
BMW      11281743193
BMW      1743193
BMW      64 55 1 739 470
BMW      64551739470
CHRYSLER      4668 180
CHRYSLER      4668180
FIAT      761 7421
FIAT      7617421
MAZDA      B366-15-907
MAZDA      B36615907
MAZDA      B660-15-908
MAZDA      B66015908
MAZDA      B6BF-15-907
MAZDA      B6BF15907
MAZDA      B6BF183819F
MITSUBISHI      MD337406
ROVER      GFB 80890
ROVER      GFB80890
ROVER      GMB 40890
ROVER      GMB40890
SEAT      034 903 137 B
SEAT      034903137B
SEAT      053 903 137 A
SEAT      053903137A
SKODA      034 903 137 B
SKODA      034903137B
SKODA      053 903 137 A
SKODA      053903137A
SUZUKI      49181-64J00
SUZUKI      4918164J00
TOYOTA      99364-00890
TOYOTA      99364-20890
TOYOTA      99364-50890
TOYOTA      99364-70890
TOYOTA      9936400890
TOYOTA      9936420890
TOYOTA      9936450890
TOYOTA      9936470890
VOLKSWAGEN      034 903 137 B
VOLKSWAGEN      034903137B
VOLKSWAGEN      053 903 137 A
VOLKSWAGEN      053903137A
HYUNDAI      25212-23700
HYUNDAI      25212-23721
HYUNDAI      2521223700
HYUNDAI      2521223721
HYUNDAI      MB366-15907
HYUNDAI      MB366-15907A
HYUNDAI      MB36615907
HYUNDAI      MB36615907A
KIA      25212-23700
KIA      25212-23721
KIA      2521223700
KIA      2521223721
KIA      MB366-15907
KIA      MB366-15907A
KIA      MB36615907
KIA      MB36615907A
LEXUS      99364-00890
LEXUS      99364-20890
LEXUS      99364-50890
LEXUS      99364-70890
LEXUS      9936400890
LEXUS      9936420890
LEXUS      9936450890
LEXUS      9936470890
MINI      1 743 193
MINI      11 28 1 437 875
MINI      11 28 1 739 470
MINI      11 28 1 743 193
MINI      11281437875
MINI      11281739470
MINI      11281743193
MINI      1743193
MINI      64 55 1 739 470
MINI      64551739470

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK890 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK890 INA:

2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.