Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 972 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 972 BOSCH

1 987 947 972 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 972
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 972
1 987 947 972
27.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1125

numer części:

1 987 947 972

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1125
nr EAN 3165141088403

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 972 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1125) pasuje do: MERCEDES CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN (MPV), CITAN/MINIVAN (W415), AUDI A4 B6, CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 PLURIEL, XANTIA, XSARA 1.0-2.2 03.88-
numery OEM:
AUDI      036 145 933 Q
AUDI      06A 145 933 D
CITROËN      5750 GN
CITROËN      5750 J5
MERCEDES-BENZ      607 993 04 96
MERCEDES-BENZ      A 607 993 04 96
OPEL      9110599
PEUGEOT      5750 GN
PEUGEOT      5750 J5
PEUGEOT      5750 VT
RENAULT      77 00 114 730
RENAULT      77 00 866 063
RENAULT      77 00 868 878
SEAT      032 145 933 E
SEAT      032 145 933 S
SEAT      036 145 933 G
SEAT      036 145 933 Q
SEAT      06A 145 933 D
SKODA      032 145 933 E
SKODA      032 145 933 S
SKODA      036 145 933 Q
SKODA      06A 145 933 D
VAUXHALL      9110599
VOLKSWAGEN      032 145 933 E
VOLKSWAGEN      032 145 933 S
VOLKSWAGEN      036 145 933 G
VOLKSWAGEN      036 145 933 Q
VOLKSWAGEN      06A 145 933 D

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 972 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 972 BOSCH:

2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.