Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 808 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 808 BOSCH

1 987 947 808 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 808
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 808
1 987 947 808
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

4 PK 954

numer części:

1 987 947 808

producent:

BOSCH

Ilość żeber 4
Długość [mm] 954
nr EAN 3165141183078

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 808 BOSCH

Pasek wielorowkowy (4PK954) pasuje do: CHEVROLET MATIZ, SPARK; CITROEN BX; DAEWOO MATIZ; HYUNDAI S; MAZDA DEMIO; MITSUBISHI GALANT VII, PAJERO II; PEUGEOT 205 I, 205 II, 305 II 1.0-3.0 10.82-
numery OEM:
CITROËN      5750 70
CITROËN      91 508 755
CITROËN      91 508 762
CITROËN      91 536 703
CITROËN      96 001 123
CITROËN      96 135 989
FIAT      7753474
LANCIA      7753474
MAZDA      B5C7-15-909
MAZDA      B5C8-15-909
MITSUBISHI      MD189473
MITSUBISHI      MD308925
NISSAN      11950 59S02
PEUGEOT      5750 70
PEUGEOT      91 508 755
PEUGEOT      91 508 762
PEUGEOT      91 536 703
PEUGEOT      96 001 123
PEUGEOT      96 135 989
SKODA      441 0 5435
SKODA      441 0 5435 171 6
SUBARU      17521 52E00
SUBARU      80921 3040
SUZUKI      17521 52E00 000
SUZUKI      17521-52E00
SUZUKI      4818052
SUZUKI      95141 60B10 000
SUZUKI      95141 64A10 000
SUZUKI      95141-60B10
SUZUKI      95141-64A10
VOLKSWAGEN      005 435 171
DAEWOO      96603461

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 808 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 808 BOSCH:

2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.