Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Opel OMEGA B Kombi (V94) 2.6 V6 (F35, M35, P35) (2000.09-2003.07) 180km » 28794 febi bilstein
wybrany samochód: 
Opel Omega B Kombi (v94) 2.6 V6 (f35, M35, P35) (2000.09-2003.07) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 28794 FEBI BILSTEIN

28794 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
17.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

4PK945, 4PK946, 4PK947, 4PK948, 4PK949, 4PK950, 4PK951

numer części:

28794

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Długość [mm]948
MateriałEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg]0,064
Ilość żeber4
nr EAN4027816287940

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28794 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (4PK948) pasuje do: CITROEN JUMPER I, XM, FIAT PUNTO, HYUNDAI S, NISSAN 350Z, PEUGEOT 605, BOXER, SUZUKI GRAND VITARA I, JIMNY, SWIFT, SWIFT II, VITARA, X-90 1.0-3.5 07.88-
numery OEM:
CITROËN      1280.28
CITROËN      1280.60
FIAT      46403146
FIAT      46770224
FIAT      71739621
FIAT      71749460
FIAT      7753474
NISSAN      11920-04U00
NISSAN      11920-06P01
NISSAN      11920-AG900
NISSAN      11950-59S02
PEUGEOT      1280.26
PEUGEOT      1280.60
HYUNDAI      97713-23300

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28794 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.