Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 28915 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 28915 FEBI BILSTEIN

28915 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK1042, 6PK1043, 6PK1044, 6PK1045, 6PK1046, 6PK1047, 6PK1048

numer części:

28915

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 1045
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,107
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816289159

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28915 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK1045) pasuje do: ALFA ROMEO GTV, AUDI A3, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C4 III, C5 AIRCROSS, JUMPY I, XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, FIAT BARCHETTA 1.2-2.0D 05.89-

Pasek klinowy wielorowkowy 28915 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 28915 producenta FEBI BILSTEIN

VOLKSWAGEN

028903137BB, 028903137T, 06F260549E, 06F260849E, 28903137BB, 28903137T, 6F260549E, 6F260849E

SEAT

028903137BB, 028903137T, 06F260549E, 06F260849E, 28903137BB, 28903137T, 6F260549E, 6F260849E

FIAT

60666949, 71753677

SKODA

028903137BB, 06F260549E, 06F260849E, 28903137BB, 6F260549E, 6F260849E

AUDI

028903137BB, 06F260549E, 06F260849E, 28903137BB, 28903137T, 6F260549E, 6F260849E

ALFA ROMEO

60666949, 71753677

CITROËN

5750W2, 5750XW

numery OEM:
ALFA ROMEO      60666949
ALFA ROMEO      71753677
AUDI      028 903 137 BB
AUDI      06F 260 549 E
AUDI      06F 260 849 E
AUDI      28 903 137 BB
AUDI      28903137T
AUDI      6F 260 549 E
AUDI      6F 260 849 E
CITROËN      5750.W2
CITROËN      5750.XW
FIAT      60666949
FIAT      71753677
SEAT      028 903 137 BB
SEAT      028 903 137 T
SEAT      06F 260 549 E
SEAT      06F 260 849 E
SEAT      28 903 137 BB
SEAT      28 903 137 T
SEAT      6F 260 549 E
SEAT      6F 260 849 E
SKODA      028 903 137 BB
SKODA      06F 260 549 E
SKODA      06F 260 849 E
SKODA      28 903 137 BB
SKODA      6F 260 549 E
SKODA      6F 260 849 E
VOLKSWAGEN      028 903 137 BB
VOLKSWAGEN      028 903 137 T
VOLKSWAGEN      06F 260 549 E
VOLKSWAGEN      06F 260 849 E
VOLKSWAGEN      28 903 137 BB
VOLKSWAGEN      28 903 137 T
VOLKSWAGEN      28903137T
VOLKSWAGEN      6F 260 549 E
VOLKSWAGEN      6F 260 849 E

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28915 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.