Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 946 000 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 000 BOSCH

1 987 946 000 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 946 000
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 000
1 987 946 000
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1038

numer części:

1 987 946 000

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1038
nr EAN 3165141258851

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 000 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1038) pasuje do: ALFA ROMEO 156, MITO AUDI A3 FIAT 500L, BRAVO, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, IDEA FORD GALAXY I GAZ SOBOL LANCIA KAPPA LEXUS ES, RX 1.6-3.3 02.88-

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 000 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 000 producenta BOSCH

VOLKSWAGEN

028903137B, 037903137H, 06A260849G, 06F260849E

FIAT

55192075, 60814847, 7766684

LANCIA

7766684

SEAT

037903137H, 06F260849E

FORD

7198532, 95VW6C301CA

SKODA

06A260849G, 06F260849E

NISSAN

119200E000, 119200

AUDI

06F260849E

LEXUS

9008091087, 9008091147, 9936621040, 9936631040, 99366C1040, 99366D1040, 99366K1040

ALFA ROMEO

55192075, 60814847

TOYOTA

9008091087, 9008091147, 9936621040, 9936631040, 99366C1040, 99366D1040, 99366K1040

PEUGEOT

9807654480

CITROËN

9807654480

numery OEM:
ALFA ROMEO      55192075
ALFA ROMEO      60814847
AUDI      06F 260 849 E
CITROËN      98 076 544 80
FIAT      55192075
FIAT      60814847
FIAT      7766684
FORD      7198532
FORD      95VW 6C301 CA
LANCIA      7766684
NISSAN      11920 0E000
NISSAN      119200
PEUGEOT      98 076 544 80
SEAT      037 903 137 H
SEAT      06F 260 849 E
SKODA      06A 260 849 G
SKODA      06F 260 849 E
TOYOTA      90080 91087
TOYOTA      90080 91147
TOYOTA      99366 21040
TOYOTA      99366 31040
TOYOTA      99366C1040
TOYOTA      99366D1040
TOYOTA      99366K1040
VOLKSWAGEN      028 903 137 B
VOLKSWAGEN      037 903 137 H
VOLKSWAGEN      06A 260 849 G
VOLKSWAGEN      06F 260 849 E
LEXUS      9008091087
LEXUS      9008091147
LEXUS      99366 21040
LEXUS      99366 31040
LEXUS      99366C1040
LEXUS      99366D1040
LEXUS      99366K1040

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 000 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 000 BOSCH:

Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.