Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA6PK1030 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1030 SNR

35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CA6PK1030

producent:

SNR

Ilość żeber 6
Masa [g] 100
Długość [mm] 1030
nr EAN 3413521205231

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1030 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1030) pasuje do: AUDI A3, A4 B9, A5, A6 C8, Q2, Q3, CUPRA FORMENTOR, NISSAN PRIMERA, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ARONA, ATECA, IBIZA V, LEON, LEON SC 1.0-2.0D 09.89-
numery OEM:
ALFA ROMEO      60653027
ALFA ROMEO      60676137
AUDI      04L260849G
CITROËN      5750-RP
FIAT      60676137
NISSAN      11920-70J05
PEUGEOT      5750-X1
SEAT      037903137H
SEAT      04L260849G
SEAT      06A260849K
SKODA      04L260849G
SKODA      06A260849K
TOYOTA      90080-91087
VOLKSWAGEN      037903137H
VOLKSWAGEN      04L260849G
VOLKSWAGEN      06A260849K
LEXUS      99366-31030
MINI      11 28 7 518 250

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1030 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.