Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1030 K 6 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 1030 K 6 HUTCHINSON

1030 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1030K6

numer części:

1030 K 6

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 1030
Ilość żeber 6
nr EAN 3159750629225

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1030 K 6 HUTCHINSON

Pasek wielorowkowy (6PK1030) pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, GT AUDI A3, Q2, Q3 CITROEN C2, C3 I CUPRA FORMENTOR FIAT BARCHETTA JAGUAR XE, XF II, XF SPORTBRAKE 183A1.000-Z7X726 02.88-

Pasek klinowy wielorowkowy 1030 K 6 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1030 K 6 producenta HUTCHINSON

VOLKSWAGEN

037903137H, 04L260849G, 06A260849K

SEAT

037903137H, 04L260849G, 06A260849K, 06A903849K

NISSAN

1192053J00, 1192053J10, 1192070J00, 1192070J05

TOYOTA

9008091087, 9091602401

ALFA ROMEO

60653027

PEUGEOT

5750X1

SKODA

04L260849G, 04L260849M, 06A260849G, 06A260849K

AUDI

04L260849G

LEXUS

9936631030

MINI

11287509992, 11287518250

CITROËN

5750PW, 5750RP

numery OEM:
ALFA ROMEO      60653027
AUDI      04L260849G
CITROËN      5750-PW
CITROËN      5750-RP
ISUZU      8944411480
NISSAN      11920-53J00
NISSAN      11920-53J10
NISSAN      11920-70J00
NISSAN      11920-70J05
PEUGEOT      5750-X1
SEAT      037903137H
SEAT      04L260849G
SEAT      06A260849K
SEAT      06A903849K
SKODA      04L260849G
SKODA      04L260849M
SKODA      06A260849G
SKODA      06A260849K
TOYOTA      90080-91087
TOYOTA      90916-02401
VOLKSWAGEN      037903137H
VOLKSWAGEN      04L260849G
VOLKSWAGEN      06A260849K
LEXUS      99366-31030
MINI      11 28 7 509 992
MINI      11 28 7 518 250

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1030 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1030 K 6 HUTCHINSON:

Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.