Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1033 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1033 INA

FB 6PK1033 Pasek klinowy wielorowkowy INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1031, 6PK1032, 6PK1033, 6PK1034, 6PK1035

numer części:

FB 6PK1033

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1033
nr EAN 4014870125882

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1033 INA

numery OEM:
ALFA ROMEO      60653027
ALFA ROMEO      60676137
AUDI      037 903 137 H
AUDI      037903137H
AUDI      04L 260 849 G
AUDI      04L260849G
AUDI      06A 260 849 G
AUDI      06A 260 849 K
AUDI      06A260849G
AUDI      06A260849K
BMW      11 28 7 518 250
BMW      11287518250
CITROËN      5750.PW
CITROËN      5750.RP
CITROËN      5750.S3
CITROËN      5750.S4
CITROËN      5750.X1
CITROËN      5750PW
CITROËN      5750RP
CITROËN      5750S3
CITROËN      5750S4
CITROËN      5750X1
CITROËN      96 491 836 80
CITROËN      96 568 477 80
CITROËN      96 608 969 80
CITROËN      9649183680
CITROËN      9656847780
CITROËN      9660896980
FIAT      55192075
FIAT      60676137
FIAT      96294872
ISUZU      8-94441-148-0
ISUZU      8944411480
NISSAN      11920-0E000
NISSAN      11920-0E001
NISSAN      11920-2F200
NISSAN      11920-2F205
NISSAN      11920-53J00
NISSAN      11920-53J01
NISSAN      11920-53J10
NISSAN      11920-5U011
NISSAN      11920-70J00
NISSAN      11920-70J05
NISSAN      11920-9F500
NISSAN      11920-9F505
NISSAN      119200E000
NISSAN      119200E001
NISSAN      119202F200
NISSAN      119202F205
NISSAN      1192053J00
NISSAN      1192053J01
NISSAN      1192053J10
NISSAN      119205U011
NISSAN      1192070J00
NISSAN      1192070J05
NISSAN      119209F500
NISSAN      119209F505
NISSAN      A1920-53J01
NISSAN      A192053J01
PEUGEOT      5750.PW
PEUGEOT      5750.RP
PEUGEOT      5750.S3
PEUGEOT      5750.S4
PEUGEOT      5750.X1
PEUGEOT      5750PW
PEUGEOT      5750RP
PEUGEOT      5750S3
PEUGEOT      5750S4
PEUGEOT      5750X1
PEUGEOT      96 491 836 80
PEUGEOT      96 568 477 80
PEUGEOT      96 608 969 80
PEUGEOT      9649183680
PEUGEOT      9656847780
PEUGEOT      9660896980
RENAULT      77 00 260 886
RENAULT      7700260886
SEAT      037 903 137 H
SEAT      037903137H
SEAT      04L 260 849 G
SEAT      04L260849G
SEAT      06A 260 849 G
SEAT      06A 260 849 K
SEAT      06A260849G
SEAT      06A260849K
SKODA      037 903 137 H
SKODA      037903137H
SKODA      04L 260 849 G
SKODA      04L260849G
SKODA      06A 260 849 G
SKODA      06A 260 849 K
SKODA      06A260849G
SKODA      06A260849K
TOYOTA      90080-91087
TOYOTA      90080-91239
TOYOTA      9008091087
TOYOTA      9008091239
TOYOTA      90916-02401
TOYOTA      9091602401
VOLKSWAGEN      037 903 137 H
VOLKSWAGEN      037903137H
VOLKSWAGEN      04L 260 849 G
VOLKSWAGEN      04L260849G
VOLKSWAGEN      06A 260 849 G
VOLKSWAGEN      06A 260 849 K
VOLKSWAGEN      06A260849G
VOLKSWAGEN      06A260849K
DACIA      77 00 260 886
DACIA      7700260886
LEXUS      90080-91087
LEXUS      90080-91239
LEXUS      9008091087
LEXUS      9008091239
LEXUS      90916-02401
LEXUS      9091602401
MINI      11 28 7 518 250
MINI      11287518250

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1033 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1033 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.