Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK2241 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2241 INA

FB 6PK2241 Pasek klinowy wielorowkowy INA
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK2239, 6PK2240, 6PK2241, 6PK2242, 6PK2243, 6PK2244, 6PK2246, 6PK2247

numer części:

FB 6PK2241

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 2241
nr EAN 4014870122515

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2241 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2241 ma zastosowanie do modeli samochodów

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2241 producenta INA

LEXUS

9091602231, 9091602360, 9091602463, 9091602585, 9091602586

MERCEDES-BENZ

0129970892, 0149971092, A0129970892, A0149971092

TOYOTA

9091602231, 9091602360, 9091602463, 9091602585, 9091602586

JEEP

04854033, 04854033AB, 4854033, 4854033AB, 5135746AA

MAZDA

LF4J15909A, LF4J15909B

FORD

1471768, 7G9Q6C301BA

numery OEM:
CHRYSLER      5 3032 380AD
CHRYSLER      5 3032 380AE
CHRYSLER      53032380AD
CHRYSLER      53032380AE
FORD      1471768
FORD      7G9Q-6C301-BA
FORD      7G9Q6C301BA
MAZDA      LF4J-15-909A
MAZDA      LF4J-15-909B
MAZDA      LF4J15909A
MAZDA      LF4J15909B
MERCEDES-BENZ      012 997 08 92
MERCEDES-BENZ      0129970892
MERCEDES-BENZ      014 997 10 92
MERCEDES-BENZ      0149971092
MERCEDES-BENZ      A 012 997 08 92
MERCEDES-BENZ      A 014 997 10 92
MERCEDES-BENZ      A0129970892
MERCEDES-BENZ      A0149971092
TOYOTA      90916-02231
TOYOTA      90916-02360
TOYOTA      90916-02463
TOYOTA      90916-02585
TOYOTA      90916-02586
TOYOTA      9091602231
TOYOTA      9091602360
TOYOTA      9091602463
TOYOTA      9091602585
TOYOTA      9091602586
LEXUS      90916-02231
LEXUS      90916-02360
LEXUS      90916-02463
LEXUS      90916-02585
LEXUS      90916-02586
LEXUS      9091602231
LEXUS      9091602360
LEXUS      9091602463
LEXUS      9091602585
LEXUS      9091602586
JEEP      0 4854 033
JEEP      0 4854 033AB
JEEP      04854033
JEEP      04854033AB
JEEP      4854 033
JEEP      4854 033AB
JEEP      4854033
JEEP      4854033AB
JEEP      5135 746AA
JEEP      5135746AA

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2241 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2241 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.