Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » Pasek klinowy wielorowkowy, 6PK1605 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1605 CONTITECH

6PK1605 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
50.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1603, 6 PK 1604, 6 PK 1605, 6 PK 1606, 6 PK 1607

numer części:

6PK1605

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,165
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1605
nr EAN 4010858485313
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1605 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (6PK1605) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88); CITROEN EVASION, ZX; FIAT ULYSSE; LANCIA ZETA; OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC 1.7D-3.0 06.89-
numery OEM:
BMW      11287509385
BMW      11287526928
BMW      11287529742
BMW      11287544787
BMW      11287631819
BMW      11288510238
BMW      11288512248
BMW      11288575058
BMW      7529742
BMW      7544787
BMW      7631819
BMW      8510238
CITROËN      5750Q5
CITROËN      5750R2
CITROËN      5750S9
CITROËN      5750WQ
CITROËN      5750YZ
CITROËN      96236952
FIAT      9620550980
FIAT      9664925680
LANCIA      9620550980
LANCIA      9664925680
OPEL      6340618
OPEL      6340658
OPEL      97355691
OPEL      98007135
PEUGEOT      5750M1
PEUGEOT      5750Q5
PEUGEOT      5750R2
PEUGEOT      5750R7
PEUGEOT      5750S9
PEUGEOT      5750WQ
PEUGEOT      5750YZ
PEUGEOT      96205509
PEUGEOT      96236952
PEUGEOT      96251516
RENAULT      7439146900
RENAULT      8200078576
RENAULT      8200833543
RENAULT      96251516
VAUXHALL      97355691
VAUXHALL      98007135
VOLVO      9146900

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1605 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1605 CONTITECH:

2020-06-09
 5/5
Zamontowany, poprzedni był tej samej firmy - polecam. Gorąco polecam sklep.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-02
 5/5
????
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-18
 5/5
ok
2020-03-26
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.