Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » Pasek klinowy wielorowkowy, 6PK1538 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1538 CONTITECH

6PK1538 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
54.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1536, 6 PK 1537, 6 PK 1538, 6 PK 1539, 6 PK 1540

numer części:

6PK1538

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,159
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1538
nr EAN 4010858488611
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1538 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (6PK1538) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 5 (E60), 5 (E61), 7 (E38), 7 (E65, E66, E67), X3 (E83), X5 (E53), Z3 (E36); FORD C-MAX II, FOCUS III, GRAND C-MAX, KUGA II 1.4-3.0 07.92-
numery OEM:
BMW      11281437475
BMW      11281438276
BMW      11281706545
BMW      11287512970
BMW      11287636379
BMW      1706545
BMW      7636379
FORD      1011699
FORD      1863979
FORD      928X6C301E1A
FORD      EJ6K1535
FORD      F1FG6C301DA
TOYOTA      9091602468
TOYOTA      9091602535
VW (VOLKSWAGEN)      032145933AB

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1538 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1538 CONTITECH:

2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2020-06-09
 5/5
Zamontowany, poprzedni był tej samej firmy - polecam. Gorąco polecam sklep.
2020-01-06
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części contitech i znalazłem
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-18
 5/5
ok
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2020-07-02
 5/5
????
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.