
| Rok prod. od | 201004 |
| Rok prod. do | 201402 |
| Kod silnika | M9T.6.78,M9T.6.80 |
| Kod silnika | M9T.6.94 |
| Typ skrzyni biegów | PA0,PF6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia mechaniczna sekwencyjna |
| Długość 1 [mm] | 33,00 |
| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 61,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| nr EAN | 5901259491265 |

| Rok prod. do | 201512 |
| Długość 1 [mm] | 33,50 |
| Długość 2 [mm] | 14,50 |
| Długość 3 [mm] | 61,50 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 185 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| nr EAN | 5902129021827 |

| TECDOC-Nr silnika | 24295 |
| TECDOC-Nr silnika | 25158 |
| TECDOC-Nr silnika | 33705 |
| TECDOC-Nr silnika | 37152 |
| Kod silnika | M9T 698<120CF/CY> |
| Kod silnika | M9T 896<120CF/CY> |
| Ograniczenia producenta | MITSUBISHI |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25158 |
| Kod silnika | M9T 694<120CJ> |
| Rok prod. do | 201512 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 24295 |
| TECDOC-Nr silnika | 25158 |
| TECDOC-Nr silnika | 33705 |
| TECDOC-Nr silnika | 37152 |
| Kod silnika | M9T 706 |
| Kod silnika | M9T 708 |
| Rok prod. od | 201903 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 185 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 33 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Zacisk | B+(M8),COM |
| ID wykonania wtyczki | PL124 |
| Długość [mm] | 198 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047026091274 |

| kod | Master T28 |
| --------------- | |
| kod | Master T33 |
| --------------- | |
| kod | Master T35 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Ilość żeber | 7 |
| Zacisk | M8 B+ |
| ID wykonania wtyczki | Com/BSS (Plug 218) |
| Ciężar netto [kg] | 6,2 |
| Otwór Ø 1 [mm] | 8 |
| Ograniczenia producenta | Always Cross by OE |
| nr EAN | 5704651417013 |

| kod | Master T28 |
| --------------- | |
| kod | Master T33 |
| --------------- | |
| kod | Master T35 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 185 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Ilość żeber | 7 |
| Zacisk | M8 B+ |
| ID wykonania wtyczki | Com-D Plug 182 |
| Ciężar netto [kg] | 6,9 |
| Otwór Ø 1 [mm] | 10 |
| Ograniczenia producenta | Always Cross by OE |
| nr EAN | 5704651573405 |

| Nowa część | |
| Ograniczenia producenta | MITSUBISHI |
| zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 185 |
| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 185 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Ilość żeber | 7 |
| niewymagany zwrot starej części | |
| nr EAN | 4082300796254 |



| Rok prod. od | 201004 |
| Kod silnika | M9T.6.78,M9T.6.80 |
| Kod silnika | M9T.7.06 |
| Typ skrzyni biegów | PA0,PF6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia mechaniczna sekwencyjna |
| Liczba przełożeń | 6-biegowa |
| Nowa część | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Pozycja / stopień | R 90 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ilość żeber | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Ciężar [kg] | 6,56 |
| nr EAN | 3276424397669 |

| Rok prod. od | 201004 |
| Numer silnika od | 140210 |
| Numer silnika do | 140210 |
| Kod silnika | M9T.6.78,M9T.6.80 |
| Kod silnika | M9T.7.06 |
| Typ skrzyni biegów | PA0,PF6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia mechaniczna sekwencyjna |
| Liczba przełożeń | 6-biegowa |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Pozycja / stopień | R 90 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ilość żeber | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Ciężar [kg] | 6,57 |
| nr EAN | 3276424403582 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii alternator do Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 145 FWD (FV0E, FV0F, FV0H, FV02, FV0M, FV0S,....
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 145 FWD (FV0E, FV0F, FV0H, FV02, FV0M, FV0S,... produkowanego od 2010.02
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 146 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii alternator do Renault MASTER III Furgon (FV)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na alternator do Renault MASTER III Furgon (FV) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2010.02, i mocy silnika 146 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025