TECDOC-Nr silnika | 20402 | |
otwór Ø [mm] | 81 | |
Numer komponentu | 1.75/2.0/3.0 | |
Nadwymiar [mm] | 0,00 | |
Wymiar standardowy [STD] |
TECDOC-Nr silnika | 20402 | |
Ø sworznie [mm] | 26 | |
Długość trzpienia [mm] | 66 | |
Numer komponentu | 60676 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Numer komponentu | 60678 | |
Numer komponentu | 87423 | |
Numer seryjny | 081191 | |
otwór Ø [mm] | 81,01 | |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 | |
Długość [mm] | 68,8 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,8 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 38 | |
Wymiar standardowy [STD] | ||
nr EAN | 4028977632495 |
TECDOC-Nr silnika | 20402 | |
Ø sworznie [mm] | 26 | |
Długość trzpienia [mm] | 66 | |
Numer komponentu | 60807 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Numer komponentu | 63045 | |
Numer komponentu | 63047 | |
Numer seryjny | 081191 | |
otwór Ø [mm] | 81,26 | |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 | |
Długość [mm] | 68,8 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,8 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 38 | |
Nadwymiar [mm] | 0,25 | |
nr EAN | 4028977632501 |
TECDOC-Nr silnika | 20402 | |
Ø sworznie [mm] | 26 | |
Długość trzpienia [mm] | 66 | |
Numer komponentu | 63046 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Numer komponentu | 63048 | |
Numer komponentu | 87993 | |
Numer seryjny | 081191 | |
otwór Ø [mm] | 81,51 | |
Wielkość kompresji [mm] | 45,55 | |
Długość [mm] | 68,55 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,8 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 38 | |
Nadwymiar [mm] | 0,50 | |
nr EAN | 4028977632518 |
TECDOC-Nr silnika | 20402 | |
Numer komponentu | 60676 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Numer komponentu | 60678 | |
Numer komponentu | 87423 | |
Wymiar standardowy [STD] | ||
nr EAN | 4028977762673 |
TECDOC-Nr silnika | 20402 | |
Numer komponentu | 60807 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Numer komponentu | 63045 | |
Numer komponentu | 63047 | |
Nadwymiar [mm] | 0,25 | |
nr EAN | 4028977763687 |
Średnica cylindra [mm] | 81,01 | |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P | |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr | |
nr EAN | 4009026609200 |
Średnica cylindra [mm] | 81,26 | |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P | |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr | |
nr EAN | 4009026609217 |
Średnica cylindra [mm] | 81,51 | |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P | |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr | |
nr EAN | 4009026609224 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Cylinderek / tlok do Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI quattro produkowanego od 2006.06 do roku 2008.06
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 170 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Cylinderek / tlok do Audi A4 B7 (8EC)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Cylinderek / tlok do Audi A4 B7 (8EC) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2006.06 do roku 2008.06, i mocy silnika 170 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025